Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



perasaan hati ke ? hmm..




teka laa siapa di atas ni :*
okayy laa beb.. last update blogger ni masa bulan 6 kot rasanyaa.. haaa...
rindu blogger.. rindu korang.. hehe.. maklum laa.. FB pon dah x pndang.. kahhh ~
twitter ? lagi lah.. skg layan insta dgn WC jhea.. wahaha.. okayy.. hmmm
nk story, sejak bermenjak semenjak duamenjak tigamenjak ni..
perasaan ni, mcm lain sgt.. awww.. mcm ada CRUSH baru jea.. wahh !
okayy.. sejak crush lama ditinggalkan.. crush baru pulak yang dtg..
crush yg bru ni, sgt baik, sgt care dan sgt awesome.. padahal aku kenal
dorang tu sama2 jheaa.. hmmm.. aku jatuh tersungkur dkt cara dia, senyum dia,
gaya dia dan mcm2 ahh.. aku selalu stalker dia.. sehari mesti stalk..
 kira mcm hari2 laa aku stalk.. wehehe #muka #tak #malu
tpi slalu txt.. btw, dia single.. dan aku selalki story problem aku kt dua orang ni..
qilot & atyn .. dorang lahh selalu jadi magsa mengadu.. haha..
dorang selalu nasihat.. qilot pulak, slalu WC .. gossip kt WC or what ever..
si atyn plk... suka txt.. macam2 kiteorg akn bincangkan.. kekeke..
dorang selalu ckp, sruh jujur.. eh, kau tak tahu.. betapa malunyaa jujur..
tak silap nnty, dia tanak kawan aku kang.. haa.. :/ takpe..
aku mampu pendam sorang2.. dia gembira, aku gembira.. dia sedih, aku pon sedih.. :')
hanya allah saja yg tahu hati ni bagaimana dkt dia..
kalau jodoh, aku terima.. kalau tak, aku redha :')

assalamualaikum ! :') #good #night #ILYSM