Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



TENTANG PERASAAN HATI..





Hi all.. jyeahhh.. kembali kepada blogger sinie.. lame doh x blogging.. rindududu pulakk.. wahaha
eyyyyhhh ! sehadd ? alhamdulillah.. :) *Allah memberi kita bernafas di dunia ni.. hmmm... bermula
pada tajukkk niii.. TENTANG PERASAAN HATI ? ehemmm.. aku nk story.. tpi, malu... hahaha..
jyeahh ! cerita sini habis sini laa yer.. okkkk cunn.. sbrnyaa.. yaa.. aku sayang diaa.. sayang dalam diam..
seperti orang ckp , *cinta dalam diam .. hmm.. aku x berani nak ckp berdepan yg aku sayang diaa..
aku tak berani weyh.. serious.. aku dah tahu yg aku ni tak layak bagi orang handsome mcm diaa :')
aku sedar diri aku siapa sekarang.. aku mmg tak layak kan.. :') haaaaaaa, aku selalu dikutuk ramai..
aku tak lawaaa mcm mne dye kenal gadis-II di luarr sana.. aku ni hina pada orang kuddd..

Ya allah :') kalau ini yg engkau beri kepadaku, aku terima dgn hati terbuka semua ujianmu kepada ku  ini.. aku redha dan pasrah akan ketentuan ini.. :')

yeahh.. korang sure thu kan seseorang nk luahkan mcm mne.. perit macam mne.. walaweyhh..
mmg orang ckp.. makin pendam, makin sakit.. aku pendam.. aku yg sakit.. aku menanggung sendiri..
biar walau mcm mne pun, bila aku dah sedia, one day aku memberi tahu kebenarannyaa..
aku hanya mampu melihat kau dari jauh je sygg.. aku suka melihat kau bahagiaa weyh :D
ini kehendak hati aku.. walau perit untuk terimaa dugaan ini.. tpi, Allah dh aturkan semuanya tentang
perjalanan hidup kita.. kalau ade jodoh, inshaallah sayang, tidak akan kemana pun.. :')
kalau xde jodoh, aku masih egtkan kau dalam doa aku supaya kau bahagia di sisi orang tersayang..
harap diaa boleh jaga diri kau mcm mne aku melihat kau dari jauh aku jge kau..
ye sayang, setiap hari aku egt kau.. kau buatkan aku melukan ex aku.. iaitu arep :/
 kau hadir dlm hidup aku, dia terus tak ada dlm hidup aku.. aku perit kerana kau..
aku mampu sakit... hari-II aku stalker FB kau, twitter kau, dekat sekolah ponn aku stalker kau..
kdang-II aku duduk di meja kau tanpa ketahuan kau :') yaaa, aku rindu kau time tuhhh :D
aku tak pernah penat stalker kau hari-II.. aku tidak pernah penat melihat kau...
aku akan jeles dgn semua yg rapat dgn kau.. :') tetapi, hati aku masih kuat untuk terima..
sbb, kita x couple.. lainlah awq dh jadi milik sayaaa.. hmm.. saya mampu jeles sahajaa.. :'D
Dear awak, Bila tengok awak senyum,  Hati saya gembira. Bila tengok orang lain rapat dengan awak, 
Hati saya sakit sangat :/ Jealous maybe. :')



dear sayang, saya akan sabar dengan semua tentang hidup saya yg allah telah berikan..
andai satu hari ditakdirkan kita bersama.. inshaallah sayang.. dengan usha saya, saya tidak akan
abaikan awak dalam hidup saya.. saya akan jaga awak seperti nyawa saya sendiri.. :')
saya teringan nk jadikan awak cinta terakhir saya.. inshallah.. setiap doa saya, mesti ada awak..
saya slalu doakn kebaikan awak.. dear awak, andai awak jadi milik saya.. setiap hari saya akan
jaga kesihatan diri awak , makan dan minum awak.. saya teringin setiap pagi tuh, ade text masuk
yang awak kejutkan saya untuk solat subuh.. ya allah.. andai satu hari aku dapat merasakan semua itu..
kau tunjukkan lah.. kau pertemukan lah kami berdua.. kau rapatkan lah kami berduaa.. aminnn ~
Kau hadir tanpa ku sedari, Mengisi kekosongan hati, Kini kau pergi tinggalkan ku, Lemas ku dalam sepi... Hujan yang turun ke bumi,  Membawa rindu yang mengunung, Kau biarkan ku oh sendiri, Malam ku tanpa mimpi... Mengapa tangan kau lepaskan, Setelah hatiku kau tawan, Mengapa takdir memisahkan, Hanya aku cinta kau seorang, Mengapa tangan kau lepaskan, Setelah hatiku kau tawan.. Angin malam bawalah cintaku, Menghapus rasa rindu.......
#smpai sini jea story, inshaallah.. akan datang ada lagi story.. bye dear ~ :'D