Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



adek KFS ~ :3


hellow guy.. morning.. :D wahhh, aku rase harini mata aku mcm__________  haha  !
one day, aku tak tidur kod.. bzy memanjang dgn lappy ni, edit-II picture KFS..
eyhh, KFS ? jyeahhh ! dye adek aku jea.. ade sesape salah anggap ? ada ? sure ada..
dah bnyk kali dgr kod.. -_- ade yg tgur aku ni awek dia bagaiii.. -_- madahhh ! BUKAN !
haha.. dia adekk aku jelahhhh ! xde pape pon sbrnyaa... hmmm.. whoaaa.. citer psl KFS..
aku boleh dkatakan rapat ah jugakkkk.. :3 aku x memerlukan couple.. cumaa aku 
memerlukan kawan & adek aku sahaja :D dorang sahaja dah boleh buat aku tumpang bahagia.. :D
kami satu kepala.. ketawa pon mengilaa.. jyeahhh, kami sporting.. tak sombong pn ..
so, jgn salah anggap kayy -_- hmmm.. sepanjang aku edit pic adek aku yg sorang ni.. hmm..
lepas jea edit pic-II dye.. aku rase mcm jatuh hati kat pic dye.. haha.. *bkn orangnyaa ok.. -_-
smart pulak aku edit.. wakaka.. :3 *bangga jap.. ehemmmm .. dgn dyer punya duckface,
dye punya gayaaa.. wahhh, *kalah aaron aziz kud.. wahaha.. (saiko).. serious, aku melting.. :3
dh stop.. *pepagi dh merepek.. hmm.. ape pn x boleh.. kengkadang kami mcm anjing dgn kucing ..
gaduh jap, baik jap.. wahaha.. tpi, dyer ni kuat merajuk.. dia mengajar aku pujuk orang sbrnya..
*ylah, aku ni mana reti pujuk-II org.. haha.. ade satu hari tuh, dye perajuk.. perghh...
 sentap aku dibuadnya.. smpai aku x thu nk buat ape.. aku cuma pikir C A P ! haaa.. blek sekolah ..
aku troz pergi BPM.. dgn pakai bju sekolah.. perghhh.. gila x gilaa laa kn..
 hahaha... *demi adek aku kud.. aku dgn rela hatinyaa... cari lah cap..
time tuh mmg warna x menarik langsung... yg pilih pon bukan aku kud.. hm.. nana..
 *my membe.. :D penat nk memujuk.. kalahkan perempuan.. habis dh duit akuu :3
hahaha.. btw, handsome x ? aku rase kn, boleh ahh.. nk kata handsome tuh, handsome
ah jugakk.. :D ramai nk kt dye kod.. tpi, dye tolakkk..
-_- aku rase, aku nk suruh dye fokus pada PMR ? hm, then, bru pkir-II awek spe..
aku skg mmg kongkong dye.. :D sbb, semua gurl yg dye kenal, semuanya aku tak sukaa..
sblum dye knl gurl-II tuh, semua musuh aq.. wahaha..*malas nk story.. hmm..
aku tak suka dgr bila org ckp, pelik-II psl aq dgn KFS.. serious.. aku mmg x suka...
nak buat renggang ? SILAKAN ! tpi satu jea janji aku, aku jge adek aku.. itu je..
klau boleh, xnk pisah kod.. wahaha.. inshaallah... :D eyhhhhh... lagi satu,
yes, aku yg skg jge diaaaaa.. :D dye aku pegang skg... pelik ? aku rase x perlu pelik laa..
and lagi satu, aku x suka orang cerita-II belakang psl dia.. sbb, aku ni nyamuk ade kt mne-II jea..
cerita senang sampai kt telinga.. so, hati-II .. ape pun aku sayang adek aku.. jyeahhhh !
dan aku tak suka, apa yang aku tak suka, dye buad.. pantang nenek moyang aku k..
haritu buat hal.. skali lagi aku dgr, mmg x ahhh ... sejahat aku pon, ade batassssssss ~ :D
aku jahat, tpi x pernah rosak mcm perempuan-II lain.. aku x pernah hisap ape-II (rokok)
sbb tuh ah aq ckp, aku nakal pon, ada batas.. aku pon ade pikir masa depan.. :D haha..

nk tgok pic aku edit ? mohon lepas tgok jangan jatuh hati.. hahaha..

#AKU PALING SAYANG ADEK AKU ! K CHOW.. :D #teamduckface







dahhhh.. tigaa jea.. melting x ? wahaha.. kann ? aku dah ckp... hmmm..
ok , aku story smpai sini jea.. bye...

ASSALAMUALAIKUM :D