Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



my story with him ♥


hellow lallixxx ~ haaahaa ! how are you today.. :D serious, time aku blogging ni..
 untuk menghilangkan bosan & time masa free2 jea blogging ni..
sehat kn ? kuikui.. aacchhuummm :3
erkkk ! HMWK felambarkk girler.. hahaha.. 
sokay laaa.. :D kite ada story ni ni ni.. hewhew !
kenal Mohd Nor Arif x ? alaaa.. a.k.a Arep Rawk's ?
haaahaaa ~ kalau knl dye ckp aku sayang diaa..

kayy, biy.. syg happy bersama awak walaupn bru 1week & 6day.. thanz jagaa syg.. thanz sayang saya..
sayang awak jugak ! :) wlaupn slalu gaduh.. sekejap je gaduh tuh kan.. hehee..
btw, awak jenis panas baran.. -_- serious, x tahan.. tapi, syg cuba fahami biy lagi.. :)
awak pndai pujuk bila saya merajuk.. :D awak pndai amek hati saya.. pernah sekali text mcm ni..

Aku: pndai biy amek hati syg kn.. :(
Arep: sygg :3 mne de amek hati syg . Nnt syg tade hati mcm mne ? :)
Aku: bergurau pulakk dia ni.. -_-

yesss ! lebiu ahh.. hahaha..
one day haritu, dye ikutkan perasaan sgt.. smpai aku yg kne.. -_- then, aku DIAM !
x blas text dye troz.. aku senyap.. aku troz tidur bila dh mcm tuh.. sedar je tidur pukul 3 lebih pagi..
ada dua text kt fone..
 
Arep: sygg, dh tdo eh ? :3
Arep: syg . maaf . biy ikutkan perasaan sgt td . tp, bila biy trpndang pic syg , automatik sejuk hati biy . maafkan biy k ? gudnite syg . luv u . 

kayy, automatik pn, aku troz lega.. haha !
serious laa aku kata, kalau arep dh marah.. aku tak boleh nk buat apa..

#sebahang mana pn dia, sehandsome mana pun dia.. kalau aku ckp, dia milik aku..
tetap milik aku.. :D takde siapa boleh rampas dia dari aku.. aku sayang dia mcm
mana aku sayang diri aku sendiri.. biy, saya x janji.. tpy saya akan cubaa.. :D

AREP RAWK'S !! EQYRA EYQA SAYANG AWAK ! :'D


iklas dari  
 

_________________________________________________________________________________
Cerita sini habis sini laa yer.. ada lagi story, saya updade lagi 
_________________________________________________________________________________