Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



arep !

holla.. ~ hi dear.. dah lama x update blog kn.. bzy dgn facebook, group,twitter..
smpai terabai blogger ni.. muahehe.. sorry k lame x update sini.. xde story nk cerita..
now, bru ada story nk bagi tahu.. hihi.. falling in love? apa tuh.. -_- jatuh cinta ?
OMG~ huh, degan siapa ? Arep a.k.a ayep ! eh.. nk thu story ? hm,
first dia kawan kita jea.. nnth mcm mana boleh sangkut dgn dye pon, kita x tahu..
dia ni senang cakap macam peramah, then pandai buat lawak.. kita kenal dye dari
group VNF .. VNF ? Vieno Nado's Family lahh.. haishhhh~~ sbnrnye kite owner.. dye crew..
dye mula laa tgur dari group tuh.. sejak makin rapat tuh, dye bagi gelaran kita mrs, Hulk..
then, kite bagi gelaran dekat dia mr. Hulk.. haishhh ~ dari situ laa.. mula-II friend jea..
time friend dgn dye tuh.. kite masih milik orang.. lepas jea ptoz.. kite troz makin rapat..
then, ngadu-II lah kt dye.. haha .. pada suatu hari tuh.. teramat laa bosan..
time tuh, ayep plak online.. saje tegur.. kita ada cakap, makin kita rapat.. makin something jea ada..
sblum cakap tuh, dye comment pic kite.. dye suruh tukar pic.. ok, kita tukar..
kita ikot jea cakap dia.. then, kite pergi kt facebook dye.. kite suruh dye tukar plak pic..
wow, mcm sweet.. bahahak.. yes.. brulah kite chatting dgn dye.. kite ni makin friend..
makin sayang.. hm, then, kite uji dye.. *saja.. kite cakap lah.. xnk cari awek kea..
eh, bnyk laa tnye dia.. huh.. kite try curi hati jea.. haha.. berjaya jugak.. hm, kite mula xde niat
nak couple dgn dye.. saja test jea.. tpy, dye boleh sangkot couple plak..
seblum tuw, kita ada cakap.. saya single, awak single.. ^^ arep suka gelarkn diri dia
gengster.. sbb, dgn perkataan dye yg gengster tuh.. boleh bergurau..
*arep x gengster k :D
then, sblum nk couple tuh.. dye ckp :
arep:: Apa kekurangan aku . Kau sedia terima ?
jwpn aku:: yes, aku sedia terima.. apa kekurangan aku, kau akn terima ? cissss!
arep:: ape kekurangan kau ? Ape yg kurang ? Aku xnmpak pon .  Tp aq skrg ney ekonomi tgh mrosot . Sangat drop  
aku:: aku xnk degar tu semua ar ! itu aq boleh bantu.. aku tak kesah.. please k.. :\ 
arep:: hmm . Kalau mcm tu , aku okey :D

nampak x permainan disitu ? haha.. dah lelama couple.. aq makin sayang weyh..
klau boleh, xmau lepas arep .. hm, eh, mmg sayang gila la kt ayep.. arep sweet..
arep pndai pujuk.. arep pndai jge kite.. muahehehe.. arep arep arep..
aku jenis orang xsuka susahkan orang... kalau duit aq tengah masyukk.. aku x kira,
kawan kea, BF kea.. semua aku blnje :D aku jenis bkn kedekot k.. hm, aku
tak kesah arep mcm mne.. aq akn still syg dye slagi boleh :D

ini arep :: my sayangggg ! <3 haha


tak tau lah syg knpe kiter suka curi gmbr awak.. ngeh3..sorry my dear..


biy, ni comel.. bahahak2..
ah, xnk letak bebanyak pic arep.. nnty korang lebih2 dgn arep.. hahaha..
yes, aku berani cakap kt twitter tmpt awam tuh yg aku sayang dia..
adakah arep jwb ? k.. menanti..
serious aku x pernah dgr arep cakap yg arep sayang aku.. bahahax..
paggil sayang tuh, normal la.. setiap hari..
dye my baby booo~ hahaha