Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.





Dear crush, saya rindukan awak.. setiap hari saya ingat awak. 

Even dulu awak selalu abaikan saya , awak selalu sakitkan hati saya , 

awak selalu menganjing degan saya , saya tetap ingat awak saya selalu mengharapkan

 awak kembali dalam hidup saya . Tapi itu dulu . sekarang saya selalu berharap bayangan
 
awak hilang dari hidup saya . Saya akan doakan awak happy always . 

saya tidak akan muncul depan awak lagi . saya akan tinggalakan semua yang saya pernah harapkan .

mungkin , sampai sini sahaja perkenalan kita . tidak jauh & tidak ada jodoh .
 
Saya taknak sebut nama awak . And one more thing , 

saya BENCI perangai awak . Pergilah jauh jauh dari hidup saya . Saya tak
 
perlukan bayangan dan kenangan bersama awak lagi . Saya nak delete nama

 awak , even dah masuk dalam recyle bin , saya tetap nak delete lagi .

 Biar lenyap selama lamanya . then saya nak refresh otak saya banyak kali . 

Refresh refresh refresh and go . Goodbye my dear crush ! :'D

...........................................~ღ❤ღ ℒℴνℯ ღ❤ღ~.......................................

tuhan ciptakan 100 bahagian. 99 disimpan di sisinya hanya satu bahagian 

di turunkan ke dunia. dengan kasih sayang yang 1 bahagian itulah mahkluk

 saling berkasih sayang sehingga kuda mengangkat kakinya kerana 

takut anaknya terpijak.. kadangkala kamu tidak menghargai orang yang

mencintai kamu sepenuh hati sehinggalah kamu kehilangannya. 

di saat itu juga, tiada guna sesal kerana perginya tampa berpatah lagi.. :D