Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



dear, i miss you !



hellow frenz ~ how are you today ? :D
okey2.. semoga korang baik-II selalu dan happy dunia akhirat ea ??
macam mana degan pelajaran korang ?? ok tak ?
eyqa akan doakan korang berjaya di dunia ni yea.. :D
now tajuk harini nk cerita pasal my BF Faiz.. >.<
oke.. korang nk tahu kn.. now da nk sebulan aku couple dgn dyer..
dye lah cinta hati aku.. tad0kkk orang lain pun dalam hati aku selain dia.

BIYY, I MISS YOU SO MUCH !! 
biyy, bila nk jumpa ?? kite rindu awak sagat-II...
kalau boleh, kita nk jmpe awq, then terus peluk awak.. :/
awq, sumpah kita mmg sayang awak macam diri saya...
saya memang cintakan awak sepenuh hati saya..
tpi, kita memang RINDUKAN awq.. kita nk jumpa awqqq..
kita nak mesra-II dgn awak lebih rapat.. :/
biyy, kita nk awak tahu yg kite memang SETIA dekat awq..
kite mmg x sanggop kalau awq nk menduakan..
biyy, kita jnji dgn awq... lepas jea PMR saye langsaikan.. haha
kita nk jmpe awq.. kalau boleh, nk meet dgn awq..
biyy, I LOVE YOU SO MUCH ~
aku rase, aq jumpa kau da cukup bahagia..
kau seorang yg baik.. xpernah marah aku..
xpernah nk halang aku buat ape saje..
kau yg sempurna bagi aku...
aku xboleh nak lepaskan kau..
kau seorang yg manja.. :D
kau mudah marah, tpi kau xpernah marah aq..
ILYSM..
biy, kiter x sabar nk jumpa awq...
harap awq boleh tunggu kite tawwww..

Taaaaapppppppiiiiiii...........................................
hurmm.. cyg dpt thu yg biy ade pompuan lain...
kfine biyy... aq redho.. tpi egat..
lepas aku PMR.. aku akan jumpe pompuan tuh...
arowkk x arowwkk lah k.. aku xske di permainkn..
tpi, tunggu jea lah lepas aq hbis periksa... :/
 aku xkn lepaskan kau walaupn bende kecik mcm ni...
aku boleh bersabar.. tpi sabar aku ade tahap aw...
biy, satu jea yg cyg nkkkk...
TOLONG JANGAN LEPASKAN SAYA ! SAYA SAYANG AWAK SAGAT-II

walaupun umat islam hukumnya HARAM menyambutnya..
aku tahu.. hanya wish sahaje.. :D
aku x pernah menyambutnya.. :)

ni biyy mucuxxx kiter... sowie x handsome mcm pakwe korang...
aku sedar aku dapat pakwe yg simple.. simple2 pn, aku tetap sayang dia.. <3