Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



BPmAll..







hello guy.. aku nk ucapkan ''SALAM MAULIDUR RASUL''
korang cuti sekolah 4 hari ni pergi mana?? aduhai~ aku busan lah cuti ni..
takde aktiviti langsung.. cuma hati sabtu haritu jea pergi BPMall dgn kawan..
kitaorang pergi 3 orang jea mula2.. pergi pukul 3.00.. blik pukul 5.00..
sampai jea BPMall, jumpe adek sedare aq & membe dyer..
so, dorang dax laki uh.. follow lah aku dgn membe aku.. best tau..
aku pergi mall pakai bju BIRU.. >.<
kih3.. aku jalan sebelah adek sedara aku.. aduhai..
budax2 cakap, itu pakwe aku.. err... jagan salah anggap lah.. kita hanya sedara..
aku thu lah dyer tinggi sikit dari aku.. tpi, dyer form 2.. aku form 3..
setakat dyer pegangkan beg aku, so.. korang b0leh lah cakap yg dyer tuh pakwe aku??
tidak boleh ! haha ! sedara yg satu kepale tau.. ngeee~
dah jenjalan kat mall sampai adek sedara aku ckp mcm ni :

KORANG BOLEH TAK DUDUK?? KAKI AKU MCM NAK PATAH !

haha ! then, aku gelak lah kt mall tuh.. ps2, singgah k-box... aq kasi duit kt dyer..
then, membe dyer bla.. dalam kbox tuh, pompuan 5, dia sorang jea laki.. aw.. sweet ! kah3..
kt k-box aku ade arok degan dax form 2 & form 1 pasal cabar gaduh guna pisau tuh..
aduhai~ now bnde tuh belum settle lagi.. tunggu naik sekolah ! aku pun x thu sgt ceritanya..
so, tunggu jea lah.. nak gaduh boleh.. xde hall lah ! aku tunggu kehadiran kau..
setakat pisau tuh?? alaaa, igat aku x pernah ke? jgn pandang rndah !
time kau baik degan aku, aku baik degan kau..
tpi kalau kau mcm setan mcm aku?? aku lagi lebih dari setan..

lepas jea kt kbox.. aku pergi la jalan-II degan dorang.. tgah jenjalan tuh..
aku terjumpa adek angkt aku FAIZAL IJAL  & kawan-II dyer..
aku nk tegur, tpi mcm malas pulakk.. dye bawak membe-II dyer.. aduhai~
ohh, time aku 6pk dyer ade tige tempat.. pertama dekat depan Big Apple..
ke dua, aku 6pk kt bulatan dekat tingkat 3.. ke 3 pulax,
aku 6pk kt game token.. huahaha ! kesian adek aku cari aku xjumpe..
nak call dyer beteri encet habis.. so, dyer x dapat jumpe aku.. :P
akq mintak maaf ! :') kalau ada jodoh, kite jumpa lagi.. :D
hahahaha...

ouhh... korang nk thu ark ark ark?? haha ~
BF FAIZ aku pergi doee.. grrr... tpi dyer x bgi thu yg dyer pergii... sedihh lorhhh...
sanggup tipu aku, dia cakap dyer x pergi.. padahal pergi tuh.. sakai pnye BF..
harhar.. kantoi siakk.. aku sbnrnye nampak dyer aw kt game token..
tpi, aku balik.. aku call dyer.. sengaje aku tnye dyer..

BIY, PERGI MALL KE X?? 
then, dyer ckp x.. huaha ~ padahal mase dyer ckp dgn aku tuh, latar suara blakang..
suara membe-II dyer..  wa.. seronok lah kau biyy tipu aku hidop2..
kau egad aku budak-II ape nk tipu-II... aku 6pk kau lah biy..
membe-II aku semua suruh tegur kau.. tpi, aku mmg sengaje xnk tegur kau..
nak teguk kau ckp dgn aku, kau pergi ke x..
siap adek angkt aku terlepas cakap name kau time aku call dyer..
dyer ckp:
AKQ NAK CAKAP DEGAN FAIZ X??
aduhai.. then blkg suara aku ade dgar suara orang bisik.. waha~
tube2 aku ckp lah..
MNE FAIZ?? FAIZ CKP X PERGI.. 
then adek aku ckp...
EHH, FAIZ XPERGI LH..
wahaha~ dah 6pk bohong tuh adeq syg..
nak tipu aku?? tegok orang lah beb.. kau egad aku x dgar ke ape?
hbis kt bp tuh spe?? roh kau ke biy?? sakai ~
aku call buat mcm tak bersalah pulax.. buat mcm xde pape konon..
sakit hati aq degan kau biy.. jahat.. grrrrr...
tunggu lah kalau aku dapat jumpa kau.. aku pelok kau kuat2 baru thu.. cium kau.. hahahaha
cehh.. xde ahh.. haha. (joke)

then, malam uh.. dyer ckp.. npe pergi xnk call??
aku cakap ar.. bateri fone xde... then dyer ckp..
alasan jea.. lain kli ckp lah nk pergi..
hahaha~ kelakor laa jugak aku pi mall sabtu lepas..
begitulah pakwe aku kalau nak tipu hidop-II..
okeyh lah.. aku sayang biyy aku.. sampai sinie jea aku nk cerita..
kalau ade mase, eyqa update lagi...
#pic xboleh uploade lah..
byew ! muehehe