Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



OH DIA !!







hi korang, lama aku x update blog kn?? bzy tgah edit2 blog orang.. sampai blog sendiri pun x terjaga!
keisan aq kn? hihi ~ ape khabar semua?? sehat?? alhamdulillah !
rindu dekat blog ni.. rindu korng.. okea, aq nk mintak maaf sebab dh lama x update blog k?
asl korang bkq blog aq jer, msti post yg sme kn?? alahai~
bzy bebenor laa skg niy... maklumla tahun ni nk PMR ! HAHA !
g0od luck sesiapa nk amik exam thun ni...
doakan aku ye? aku akan doakan korang berjaya jugak! muahehe !
first skli nk ckp niy, AKU SAYANG DIA ! muahehe~
tajuk harini nk citer pasal idop aq.. haha ! xpernah2 aq post kn psl aq couple ni?
hurmmm ~ ecehh ! #kau jagan jeles boleh x?? kihkihkih !
kau nak thu buah hati kesayangan aq tuh?? alahai~ segan ni nk bagi thu.. haha
nama dia haikal.. wwiiwweett.. gila laa kalau aq x sayang dyer..
sape je xsayang pakwe sendiri?? aku sayang dia gila2 seyhh !



ma sayang pa ! muahehe !




dia ada cakap degan kite, dia xnak tinggalkan kite.. dye xkan putus dgn kite..
kiteorang selalu gaduh dkat fon time call.. hihi~ #akumulakandulu!
aku suka cari pasal.. ok.. marah manja2 orang kate kn..
#*:: macamkautakpernahdeganpakwekaukn?? alahai~
kita pun xnk putus dgn dia.. muahehe ! aku sayang dia gila2 laa weyh !
dia cakap, dia pun xnk curang dgn kite tau.. hihi~ bie, i love you so much ! hikh0k !
dyer da syg kiter lebih dari nyawa dia.. aw aw aw ! TERHARUNYA ! :')
dia cakap, kita tidak boleh pisah ~ untung aku dapat hubby mcm dyer.. hahaha !
aku xnk orang rampas dia.. aku xnk!!!! entah laa knpe aku boleh syg dia degan sempurna  ! hikh0k! >.<
#kau jeleS? xperlu laa.. haha ~
mybe aku dah cukup bahagia hidop dgn dia...
aku dah malas nk curang2 ni.. sowie k.. kau nk knl?? bole, tpy membe je k?
hihi~ mama sayang papa lebih dari diri mama sendiri ~ wiiweet !
jiwang siakk aku ni..
awi dalam sembilu, jiwang siot aq.. haha ~ knnn??

HOI2.. FOKUS LAA... TAHUN NI NAK PMR ! JAGAN NK D0K BERCINTA JEA.. ADOIHH !
DAH, TUH JEA K0D AQ NK CITER.. BYEW2 SAYANG ! MUAHEHEHE !