Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



terigat EX ! hehe..


SELAMAT PAGI !
Mulakan pagi degan senyuman !
ha3..
dh breakfast blum?
dh mandi blum?
#sorry bnyak tnye ! ha3..
oke, kiter mmg teringin nk tgok ombak rindu !
hmmm...
tpy xde membe lax nk tg0k !
#membe semua bzy bercuti !
membe tu ade la, tpy di ajax dyer malas ! grrr ! --''
#menci, benci, menci !
ha3...
koerang nk teman? jum laa...
tpy, k0erang duduk mne?
kiter dok batu pahat, johor !
ha3..

setiap malam sblum nk tidur, aku degar lagu ost OMBAK RINDU !
alaaaa,, xkn xthu k0t...
yg penyanyi dyer tu Hafis dgn Adira tuu..
alaa.. xkn xknl Hafis dgn Adira?
alaa, budak AF tu.. ha3...
#gedik bebenor ! cehhhh !

okeyh !
setiap mlm dgar je lagu tu..
xbosan puns ! hikh0k !
koerang nk thu kn...
lagu tu ade makne buat aku untuk EX-BF taw !
sedih ! :'(
sampai skg aku terigat dyer walaupun dyer dh milik orang..
aku stay sayangkn dyer bhhaaii !
#lalalala !
kalau degar lagu tu jea..
aku mesti teringat dyer !

setiap hari kalau x pikir pasal dyer, mmg x sah !
mcm mne nk buang semua tu...
oke..
aku mengaku, aku mmg sayangkan dyer lgy laa weyhh !
berat sagat-2 aku nk lupakan dyer..

tpyy...
aku redho yg dyer dh ade owang lain !

tpyy...
beberape hari yg lpas, aku dapat thu yg dyer dh single semula !
#happy gila aku time tu...
mcm nk peluk dyer pn ade.. ha3...!
#HARAM weyh ! bkn muhrim ! kah3...
walaweyhhh !
ape pun yg terjadi.. aku akan doakan k0e bahagia kt luar sane !
hmmmm...
p/s:: I WILL NEVER LET YOU GO !
:: Tuhan tolong lembutkan hati dia Untuk terima ku seadanya Kerna ku tak sanggup, Kerna ku tak mampu Hidup tanpa dia di sisi ku...
:: Hujan bawa air mata ku Yang mengalir membasuh luka ku. . . Agar dia tahu ku terseksa tanpa cinta dia di hatiku. . .
aku rindu kau weyhh !
paham perasaan aku  !



#CAPITAL A !

yang menyayangimu