Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



sedih ! :'(


huaaaaa ! sad :'(



aku gagal bimbing kau masa kite couple !
aku bnyak abaikan kau !
aku bnyak tipu kau !
aku mmg x guna untuk kau kn?
hmmm...

tpy,
dalam hati aku berkata..
kau yg terbaik..
kau yg aku sayang selame niyy..
kau yg aku cintai..
syg, aku thu kiter dh xde pape..
aku thu kau mmg dh ade orang lain yg q0e sayang..
syg, andai laa mase boleh berundur..
aku akan bimbingkan kau sepenuh hati aku !

semua dh berlalu sayang !
hanya tinggal kenangan aqu dan kau !
sowie syg selame niyy aku bnyk buat kau marah..
aku bnyk tipu2 kau ke..
hmmm...
syang!!!
SUMPAH aku xboleh cri peganti kau lgy..
aku tetap sayangkan kau !
walupun kau dah berpunya..
hanya aku kirimkan doa untuk kesejateraaan & kebahagiaan kau !
andai aku dan kau bersatu semula..
aku xkn sia2 kn hidup aku degan kau !

setiap malam aku terigatkan kau sygg !
air mate aku menitis bagai embun di pagi hari !

saya masih sayangkn awak !
sayang mahu awak thu semua ni...
sayang bnyk berkorban untuk awak !
tolong faham ape yg saya rasa !
saya mahu awak SEMULA !
saya tunggu kedatangan awak !

p/s:: sayang capital A sampai mati !

love you until i die..