Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



hanya SEJARAH ! :'(





hye guys ! hikhok !
jum berbicara time malam-malam mcm gnie..
busan kn malam-malam.. otak kosong, xthu nk buat ape.. haha3!
oke, k0wang sihat??
GF/BF sihat? gahaha! #soalan pelik !
suda makan malam?

huh ! penatnye mlm niy !
penat sebub ptg tdy pi merayap sri gading..
best sagad2 aw..
bnyk ketawe..
kau nk thu aku dgn spe?
haha !
name tu secret laa !
#akutakbolehnakcakap !
abang angkt aku, membe dyer, aku & membe aqu !
hikhok ! TERRBBAAIKK !
okey ! mmg sporting ptg tdy ! mmg serunuk sgt2 bila dgn dieorang !
aku happy bila dgn dieorang..
#love you till I die !

hokeyhh !
hanya sejarah akan ku kenang !
hurmmm..
mmg syok gilavavi !
haha !

#SUMPAH ! AKU MEMANG XBOLEH LUPAKAN !

kbai ! :'(

yang menyayangimu