Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



membuang perasaan cinta !

assalamualaikum

saya mahu post satu cerita ni..
huhu !
hermmm...
macam mana nak buang persaan sayang dekat seseorang ni??
susah sagat ke??
eyqa dah try bnyak kali..
tpi, tidak b0leh !
pemikiran selalu teringat nama dia..
hati ni, selalu rindu dekat dia..
setiap hari, mesti terbayang si dia!


DALAM 1 HARI, SAYA HILANG SEMUANYA!!!!!!!!!!!!!
betapa besarnya cinta saya terhadap awak!
saya terkpaksa tegok awak bahagia tetapi bukan bersama saya!
saya masih perlukan awak lagi..
tetapi, saya kena terima hakikat bahawa awak sudah berpunya !
betapa sedihnya saya bila dapat tahu..
saya masih sayangkan awak..
saya masih perlukan awak!
saya mahukan awak semula..

tttaaapppiii....................

awak sudah berpunyakan!
hermmmm..
saya redho semua ni..
tetapi, jagan menyesal bila saya dah jmpe awak...
awak baru nk terhegeh2 kt saya!
hermm...
awak sayangkan dia mcm mne saya sayangkan awak !
awak kena rasa semua tuh!
jagan kecewakan perempuan! 
jadilah lelaki yg bertnggungjawab!





bila saya mahu ceritan pasal awak di blog ini..
air mata saya menitis2 ...
saya menagis kerana awak...
saya terlalu sayangkan awakkk!
bila saya menulis tentang awak...
saya terigat kenangan pahit & manis bersama awak!

kenapa semua ini saya yg kne??
saya terlalu gilakan awak!
macam mne nk buang semua tentang awak dan saya masa lalu??



ya allah!
kenapa ini berlaku padaku,
kenapa semua ini aku terpaksa tempuhi,
harus ke aku akan pendam semua ini dalam hati ku ini??
ya allah,
aku tidak sanggup degan cabaran ini,
aku memang terlalu syangkan dia,
kenapa dia pergi bersama orang lain..
walau ape pun, aku akan doakan dia selalu bahagia!

Oh Tuhan, seandainya telah Kau catatkan, Dia milik orang lain, tercipta untuk orang lain, Satukanlah hati mereka, Titipkanlah kebahagiaan. Ya Allah, ku mohon, Apa yang telah Kau takdirkan, Ku harap dia adalah yang terbaik untuk orang lain, Kerana Seandainya Kau catatkan dia milik orang lain, satukanlah hatinya dgn hati orang lain Dia pasti kembali seandainya dia memang tercipta untuk kita Andai Telah Ditakdirkan Dia Jodoh orang lain, Maka Aku Terima semua ini Seadanya . . .
Bila cinta kini tak lagi bermakna. . . Yang ku rasa kini hanyalah nestapa. . . Ditinggalkan cinta masa lalu. . . Dulu kau tawarkan manisnya janjimu. . . .Yang ku sambut itu dengan segenap hatiku. . . Bila engkau pergi Tinggalkanku. . . Hilangnya cintamu. . .  Menusuk hatiku. . . Hingga ku memilih Cinta yang fana. . . Perginya dirimu. . . merobek jantungku. . . Hingga ku terjatuh Dalam harapan. . .



Tidak ku sangka kau pergi jua
tinggalkan kusendiri
yang tinggal hanya serpihan cintamu
ku dakap selamanya…

Cinta antara kita terlerai sudah
impian kau dan aku
takdirnya kini ku terima
cinta itu milik kita…

tak bisakah cinta itu?
tak bisakah sayang itu?
kerana kau milliku kau kekasihku
hanya yang ada di dalam diriku
kerana kau ku sayang
kau kunci cintaku
kau bawaku ke dalam duniamu….



Indahnya sewaktu kita bersama. . . Terasa bagai di syurga. . . Engkaulah sinaran cahaya ilhamku. . . Penawar kedukaanku. . . Sehingga kini ku masih terbayang. . . Ketika memadu cinta. . . Tak daya ku melupakan segalanya. . . Kenangan cinta kita. . . Setelah ku kehilangan dirimu. . . Seluruh hidupku kegelapan. . . Tanpa kasih sayang darimu. . . Aku tenggelam dan karam di lautan. . . Cinta suci. . . Biarlah ia pergi. . . Demi kebahagianmu. . . Ku relakan dikau Pergi dariku. . . Oh kasih mengertilah. . . Hatiku ini yang terluka. . . Nantikan ku di pintu syurga. . . Hanya airmata Menjadi teman hidupku. . .
yang menyayangimu  ♥