Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Eqyra Eyqa. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. #TEAMJDT!


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



cinta terhenti~

assalamualaikum


Aku sedar bila tanpa dirimu. . Kurasakan dunia ini terhenti. . Lambat, kaku dan tidak bernyawa. . .Bagaikan otak kuterhenti berfikir. . Apa yang perlu aku lakukan. . Tanpa kau disisi. . Rinduku bagai membungkam ragaku. . membuat aku terhenti untuk menghela sekalipun. . Jiwaku sesak dan kosong. . . Mendengar suaramu bagaikan terhenti nafasku. . Untuk kudengar dan masuk terus kejiwaku. . .Agar tidak diganggu. . Agar aku tidak terlepas dari mendengar setiap butir bicaramu. . Andai Tuhan mnedengar rintihanku. . .Bertemumu ingin sekali aku hentikan seluruh maya ini. . .Agar hanya kau dan aku menikmatinya bersama. . .Agar masa ini begitu panjang untuk kita berdua sahaja. . .Adakah kau rasa …terhenti segala-galanya. . . Bila sudah jatuh cinta. . .

yang menyayangimu ♥